سخنان امام زمان(عج)"بخش دوم"

سخنان امام زمان(عج)"بخش دوم"

http://www.zohur12.ir/wp-content/uploads/2013/09/91387524257012580538.jpg

پیش بینی امام عصر(عج) از ظهور مدعیان دروغین

مدعيان دروغگو
حضرت ولی عصر(عج) فرمودند: سياتى الى شيعتى من يدعى المشاهده. الا فمن ادعى المشاهده قبل خروج السفيانى و الصيحه فهو كذاب مفتـر ولاحـول و لا قـوه الا بـالله العلـى العظيـم.
آگاه بـاشيـد به زودى كسانـى ادعاى مشاهده (نيابت خـاصه) مـرا خـواهند كرد. آگاه باشيد هر كـس قبل از «خروج سفيانى» و شنيدن صداى آسمانى، ادعاى مشاهد مرا كند دروغگـو و افتـرا زننـده است حـركت و نيرويـى جز به خـداى بزرگ نيست.
منبع: احتجاج طبرسی، ج ۲، ص ۴۷۸.

 

امام عصر(عج): شما را به میراندن باطل دعوت می‌کنم

دنيا در سراشيبى زوال
حضرت ولی عصر(عج): ان الدنيا قد دنا فنائها و زوالها واذنت بالـوداع و انى ادعوكم الى الله و رسـوله(ص) و العمل بكتـابه وامـاته البـاطل و احيـاء السنه.
دنيا فنا و زوالـش نزديك گرديده و در حال وداع است، و مـن، شما را به سوى خدا و پيامبرش ـ كه درود خدا بر او و آلـش بادـ و عمل به قرآنش و ميراندن باطل و زنده كرن سنت، دعوت مى كنم.
منبع حدیث: مجمـوعه فـرمـايشـات حضـرت بقيه الله,ص ۱۷۸.

 

معرفی امام زمان(عج) از زبان خود

ذخيره بزرگ
حضرت ولی عصر (عج): انا بقيه من آدم و ذخيره من نـوح و مصطفى من ابراهيم و صفوه من محمد(ص).*
مـن باقيمانده از آدم و ذخيره نوح و برگزيده ابراهيم و خلاصه محمد(درود خـدا بر همگى آنان باد) هستم.
*منبع: غيبت نعمانى، باب ۱۴، حديث ۶۷.





:: برچسب‌ها: ظهور،مهدویت،منجی،آخرالزمان،منتظران مهدی،مهدی موعود،نور تولی،سخنان حضرت ولی عصر, امام مهدی, ظهور, احادیث, حضرت ولی عصر،سخنان امام زمان (بخش دوم)،احادیث, ولی عصر, امام زمان, تحقیق, پروژه،مدعیان دروغین،مدعیان،مدعیان دروغگو، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: