تصوير سينماي غرب از واقعه ظهور

تصوير سينماي غرب از واقعه ظهور

http://www.jc313.ir/uploads/posts/2015-03/1427227044_timthumb.jpg

مسئول مؤسسه فرهنگي موعود عصر(عج) گفت: سينماي غرب تصويري غيرواقعي و موحش از واقعه ظهور نشان مي‌دهد كه نسبتي با اصل واقعه ندارد در حالي كه واقعه ظهور واقعه مباركي است كه نويددهنده بهشت روزگاران است.

 

در ادامه میخوانیم :

*‌وجود گرو‌ه‌هاي مدعي امامت، نيابت و نبوت در مصر، عراق و ايران

*‌تصوير سينماي غرب از واقعه ظهور وحشتناك و غيرواقعي است

*‌ساخت پناهگاه در آمريكا براي نجات از حوادث واقعه ظهور

*‌اتفاقات امروز مصر واقعه پيش بيني شده قبل از ظهور

*‌سفياني فردي از ميان شواليه‌هاي مالتا

*‌ظهور امام زمان(عج) در ماه رجب

*‌حضرت جبرئيل(ع) نخستين بيعت كننده با امام زمان

*‌هدايت جريان‌هاي بزرگ در جهان امروز به دست امام زمان است

*‌عقل و تنومندي هر يار امام زمان به‏اندازه 40 مرد است


*‌وجود گرو‌ه‌هاي مدعي امامت، نيابت و نبوت در مصر، عراق و ايران
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) اضافه كرد: در كشور پرغوغاي مصر 55 گروه و در عراق 22 گروه مدعي نيابت، امامت و نبوت هستند و در ايران نيز گروه‌هاي بسياري وجود دارد كه در گوشه گوشه اين شهر و كشور مدعي اين موارد هستند.
وي عنوان داشت: وقتي مردم نقشه‌اي از خط زماني قبل ظهور در اختيار نداشته باشند، طبيعي است كه اين اتفاق مي‌افتد و لازم است مردم نقشه ظهور را بدانند تا در آن زمان همراهي كنند.
شفيعي سروستاني افزود: چند سال است خارج از جغرافياي شرق اسلامي ميان گروه‌هاي مسيحيت همه بر طبل واقعه شريف منجي ظهور مي‌كوبند و از اين واقعه ياد مي‌كنند و حتي تعيين وقت دقيق مي‌كنند كه 2007 يا 2012 زمان ظهور است و تصويري از واقعه ظهور نشان مي‌دهند كه عجيب است.

*‌تصوير سينماي غرب از واقعه ظهور وحشتناك و غيرواقعي است
وي تصريح كرد: آنها تصويري غلط و غيرواقعي از واقعه ظهور نشان مي‌دهند كه نسبتي با اصل واقعه ندارد، آنچه ما از ميان روايات درك مي‌كنيم، واقعه ظهور واقعه مباركي است كه نويد دهنده بهشت روزگاران، عمر دراز و پربركت ذيل پرچم و نام مبارك امام زمان(عج) است در حالي كه سينماگران غربي تصويري موحش از منجي و ظهور آن ارائه مي‌كنند كه اينگونه نيست.
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) تأكيد كرد: ارائه اين تصوير موجب مي‌شود كه مردم دچار هراس شوند زيرا در اين تصاوير همه چيز ويران مي‌شود در حالي كه واقعه ظهور يك راهرو است، راهرويي كه ما را به دولت كريمه آخرين وحي خدا مي‌رساند.
وي خاطرنشان كرد: حيات در عرصه زمين از زمان هبوط آدم(ع) تا زمان ظهور يك طرف و حيات از زمان ظهور تا قيامت كبري زمان وسيعي را در برمي‌گيرد كه از حيث كميت و كيفيت متفاوت با هزاره‌ها و قرون قبلي است به طوري كه در آن زمان مردم گاه صدها سال عمر مي‌كنند و ده‌ها نسل خود را مي‌بينند و در واقع در آن زمان بشر حيات حقيقي را تجربه مي‌كند.
شفيعي سروستاني اعلام كرد: سينماگران غرب بعد از نشان دادن اين تصاوير غيرواقعي از ظهور، عامل اين وقايع را شرق اسلامي معرفي مي‌كنند و اين‎
گونه مي‌خواهند جا بيندازند كه اين واقعه نيستي و مرگ است و در شرق اسلامي نيز ايران و شيعه را عامل اين وضعيت معرفي مي‌كنند.

*‌ساخت پناهگاه در آمريكا براي نجات از حوادث واقعه ظهور
وي گفت: از سال 1950 ساخت پناهگاه و زيرزميني در آمريكا را آغاز كردند و از 1.5 ماه پيش نيز فروش آن آغاز شده است و اين اقدام به ما مي‌گويد كه اينها دارند خود را براي واقعه‌اي آماده مي‌كنند.
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) با اشاره به التهابات در سال‌هاي واقعه ظهور توضيح داد: واقعه ظهور در سال‌هاي پرالتهاب رخ مي‌دهد ولي ما زمان آن را نمي‌دانيم و اجازه تعيين وقت را نيز نداريم ولي نقشه راهي كه داريم، مي‌گويد در سالي كه واقعه ظهور رخ مي‌دهد بخش بزرگي از شرق اسلامي مبتلا به بحران مي‌شود و مركز و كانون درگيري‌ها نيز در خاورميانه در منطقه شامات، ايران، عراق و حجاز است.
وي يادآور شد: شامات منطقه‌اي شامل فلسطين، اردن، لبنان و سوريه امروزي است، از نظر زماني از ماه رجب در آن سال بايد قضايا را به صورت ويژه پيگيري كرد.
شفيعي سروستاني افزود: يك‌هزار و 200 نشانه از سوي امامان معصوم براي ظهور بيان شده است كه اين حوادث مانند دانه‌هاي مرواريد يك گردنبند هستند كه وقتي شروع شدند پشت سر هم اتفاق مي‌افتد و آيات و نشانه‌هاي ظهور به دو دسته تقسيم مي‌شود كه يك‏سري نشانه‌هاي عمومي است كه ممكن است اتفاق نيفتد ولي يك
سري نشانه‌ها به طور حتم رخ خواهد داد.

*‌اتفاقات امروز مصر واقعه پيش‎بيني شده قبل از ظهور
وي ادامه داد: وقايع امروز مصر و پيروزي انقلاب اسلامي از جمله وقايع پيش‌بيني شده در واقعه پيش از ظهور است اما ميان نشانه‌هاي قبل از ظهور پنج واقعه مشخص و حتمي وجود دارد كه از ميان پنج واقعه وقتي نخستين واقعه رخ دهد مي‌شود تعيين وقت كرد.
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) اضافه كرد: نخستين واقعه ظهور خروج سفياني از منطقه شامات است كه در ماه رجب رخ مي‌دهد، مشخصاتي براي سفياني ذكر كردند كه او زشت، خشن و دورگه است و بويي از اسلام نبرده است و وقتي به او نگاه مي‌كنند گويي يك چشم دارد.
وي تأكيد كرد: قبل از خروج سفياني فتنه‌هاي سياسي و اجتماعي صورت مي‌گيرد بنابراين بايد از چند سال قبل ظهور حوادث را زيرنظر گرفت و اصرار بزرگان نيز در خصوص وقايع آخرالزمان براي اين است كه راه گم نشود و اين نشانه‌ها تابلوهاي راهنما هستند.

*‌سفياني فردي از ميان شواليه‌هاي مالتا
شفيعي سروستاني افزود: گفته شده است كه سفياني صليبي بر گردن آويخته است كه اين امر تعلق خاطر وي را به مسيحيان نشان مي‌دهد و امروز كساني مانند ملك عبدالله اردني، ملك عبدالله فهد، ملكه انگلستان، جماعت پيرامون پاپ و جرج دبليو بوش از جمله كساني هستند كه صليب به گردن آويزان مي‌كنند و با توجه به اين امر سفياني را بايد در ميان شواليه‌هاي مالتا جست‌وجو كرد.
وي بيان داشت: سفياني مأمور است و از سوي غربي‌ها و يهودي‌ها حمايت مي‌شود و در واقع مردي نظامي است كه از حمايت صهيونيست‌ها برخوردار است و با توجه به اينكه آنها فهميده‌اند كه مركز و كانون خطر شيعيان هستند بنابراين از نخستين روز خروج سفياني كشتار شيعيان آغاز مي‌شود و از سوريه خارج و به سمت عراق مي‌آيد و آنجا درگيري و جنگ مي‌شود.

*‌ظهور امام زمان(عج) در ماه رجب
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) خاطر‌نشان كرد: بر اساس روايات در ماه رجب كه سفياني خروج مي‌كند امام ظهور مي‌كند و از زمان ظهور امام تا قيام شش ماه فاصله است بنابراين وقتي نشاني سفياني پيدا شد بايد بدانيد كه خروج و قيام امام در ماه محرم بعدي است.
امام زمان عجّل الله تعالي فرجه در اين مدت ظهور شروع به انجام فعاليت ويژه مي‌كند كه زمينه‌سازي براي قيام است و همچنين دو نهضت نيز در منطقه رخ مي‌دهد كه در يمن سيد يماني موفق مي‌شود حجاز را در اختيار امام گذارد و نهضتي نيز در منطقه شرقي رخ مي‌دهد كه لشكريان سيد خراساني خود را به كوفه مي‌رسانند و امام به اين دو نهضت كمك مي‌كند.
شفيعي سروستاني اعلام كرد: امام در اين شش ماه شروع به يارگيري مي‌كند به طوري كه با هفت تن از علماي وقت در جهان وارد گفت‌وگو مي‌شود و بيعت مي‌گيرد و اين علما نيز مي‌روند و از 313 نفر افراد برگزيده بيعت مي‌گيرند و در چنين شرايطي نيز خبر ظهور امام پخش مي‌شود.
وي عنوان داشت: امام زمان وقتي در مدينه است، لشگر سفياني در مدينه به امام مي‌رسد بنابراين امام از مدينه خارج و به مكه مي‌رود كه اين لشگر در صحرايي كه به اذن خداوند متعال دهان باز مي‌كند، به زمين مي‌روند و كسي از آنها باقي نمي‌ماند.

*‌حضرت جبرئيل(ع) نخستين بيعت كننده با امام زمان
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) توضيح داد: واقعه هشدار دهنده ديگر واقعه‌اي به نام صيحه است كه در ماه رمضان رخ مي‌دهد كه در 23 ماه رمضان بعد از نماز صبح صيحه آسماني بلند مي‌شود كه صداي حضرت جبرئيل است. اين صداي بلند را همه مردم جهان مي‌شوند كه در روايات آمده است با شنيدن اين صدا زير پوششي رفته و سجده كنيد و همچنين بعد از شنيدن اين صدا براي يك سال خود غذا ذخيره كنيد زيرا دعواها و فتنه‌ها منطقه را مي‌گيرد و اين امر ممكن است موجب قحطي شود.
وي گفت: نشانه ديگري از واقعه ظهور كشته شدن فردي به نام نفس زكيه است كه اين جوان خو‌ش‌سيما و خوش‌سيرت از طرف امام زمان(عج) اعلاميه‌اي را در مكه مي‌خواند و نوادگان ابوسفيان، معاويه و يزيد سر او را از تنش جدا مي‌كنند.
شفيعي سروستاني اضافه كرد: اين اتفاق در 25 ذي‌الحجه رخ مي‌دهد و 15 روز بعد از اين واقعه قيام امام زمان(عج) صورت مي‌گيرد كه ماه محرم است و نخستين بيعت كننده با امام زمان نيز حضرت جبرئيل است.

*‌هدايت جريان‌هاي بزرگ در جهان امروز به دست امام زمان است
وي تصريح كرد: 313 نفر از ياران خاص با امام زمان بيعت مي‌كنند كه از اين ميان بيش از 150 نفر ايراني و ايراني‌تبار هستند و 50 نفر نيز خانم هستند و در واقع مشاوران امام، وزيران و فرمانده كل قواي سپاه امام ايراني هستند.
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) خاطر‌نشان كرد: ايراني‌ها، يمني‌ها و عراقي‌ها كه ميان مردم عراق، مردم بصره جزو همراهان و وفاداران امام در زمان ظهور هستند.
وي عنوان داشت: البته امام در زمان غيبت نيز تنها نيستند و 500 نفر دور امام هستند و اداره امروز جهان نيز به دست امام زمان است به طوري كه هدايت بسياري از جريان‌هاي بزرگ به دست امام زمان(عج) است و افراد پراكنده‌اي هستند كه جزو ياران امام هستند و امام آنها را جمع مي‌كند.

*‌عقل و تنومندي هر يار امام زمان به‏اندازه 40 مرد است
شفيعي سروستاني اضافه كرد: ياران امام زمان بيش از 10 هزار نفر هستند و امواج رعب و هيبت موكب ايشان وقتي امام راه مي‌افتد به گونه‌اي است كه به فاصله يك ماه جلوتر از جلو، عقب، شرق و غرب مي‌پيچد و امام دست بر سر هريك از يارانش كه مي‌كشد عقل و تنومندي 40 مرد را پيدا مي‌كنند.
شمشير ذوالفقار، عصاي موسي، انگشتر سليمان و كتب همه انبيا با امام زمان است و از طرفي نيز امام با سه لشكر ملائكه‌اي كه به ياري امام حسين آمدند ولي ايشان نپذيرفت، ملائكه‌اي كه در جنگ بدر پيامبر را ياري كردند و مومنان بيعت كننده با امام، ياري مي‌شوند.
مسئول موسسه فرهنگي موعود عصر(عج) تأكيد كرد: امام زمان به كوفه مي‌رود كه كانون ماجرا كوفه است و يك ميليون ايراني در همان سال به امام مي‌پيوندند و مسجد كوفه دارالعماره امام انتخاب مي‌شود و خانواده امام نيز در مسجد سهله استقرار مي‌يابند.





:: برچسب‌ها: ظهور،مهدویت،منجی،آخرالزمان،منتظران مهدی،مهدی موعو،نور تولی،تصوير سينماي غرب از واقعه ظهور،سینمای غرب،واقعه ظهور،تصویر سازی غرب از واقعه ظهور،تصویر سازی سینما از ظهور،غرب و ظهور،هالیوود و آخرالزمان،هالیوود و تصویر سازی از ظهور،هالیوود، ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : یک شنبه 1 آذر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: