روز قدس روز استقامت، ایستادگی و پایداری حق بر علیه باطل است.

روز قدس روز استقامت، ایستادگی و پایداری حق بر علیه باطل است.

خبرگزاری ایمنا: مسوول ستاد نماز جمعه سمیرم روز جهانی قدس را روز استقامت، ایستادگی، پایداری حق بر علیه باطل و مقابله با زور و تزویر عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیان گذار انقلاب اسلامی است که نام گذاری این روز نشان از بصيرت ايشان است.

 

حجت الاسلام سجاد زینعلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از سمیرم اظهار کرد: مردم ما با حضور عظیم و حماسی خود در روز قدس که یادگار بنیان گذار انقلاب اسلامی است با ابراز همدردی با مردم غزه، حملات صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع فلسطین را محکوم خواهند کرد.
وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی کشورهای غربی که در راس آن استکبار آمریکا جنایتکار است و در سایه سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و جوامع عرب با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد بین المللی و انسانی، بدترین جنایات بشری را مرتکب می شوند.
زینعلی گفت: هر چه از طول عمر پلید این رژیم غاصب می گذرد بر صفحات خونین و دردناک تاریخ فلسطین اضافه می شود و شاهد جنایات غیر انسانی که مصداق بارز نسل کشی این رژیم غاصب است در سکوت سازمان های بین المللی هستیم.
وی گفت: اسرائیل باید بداند حکومت های اسلامی و بویژه مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی همواره از حقوق به حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل را محکوم می کند و در یوم الله قدس با سر دادن ندای “لا اله الا الله” به با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.
زینعلی روز جهانی قدس را روز استقامت، ایستادگی، پایداری حق بر علیه باطل و مقابله با زور و تزویر عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیان گذار انقلاب اسلامی است که نام گذاری این روز نشان از عمق دور اندیشی و هوشمندی این بزرگوار و اعتقاد و پایبندی ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل ظالمان است.
وی تصریح کرد: مسلمانان جهان با لبیک گفتن به فرمایشات امام خمینی (ره) روز جمعه پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، دست به دعا بر می دارند و از خدا می خواهد که روشن ترین صبح عالم طلوع کند و ظهور منجی مهربانان از راه برسد.
مسوول ستاد نماز جمعه سمیرم با دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت ما با حضور خروشان در راهپیمایی پرده از شعار های پوچ، بی اساس و توخالی ابرقدرت ها بر می دارند و با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مجالی برای بلندگوهای دروغ پراکنی دفاع از حقوق بشر، صلح و امنیت جهانی ابرقدرت ها باقی نخواهند گذاشت./





:: برچسب‌ها: روز قدس،روز پایداری،قدس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ALI
تاریخ : جمعه 19 تير 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
MAHVASH همه جا در تاریخ : 1394/4/19/nooretavala - - گفته است :

سلام خسنه نبا شید وب بسیار عالی دارید خدا اجرتان بدهد موفق یاشید
خیلی ممنون لطف دارین خوش حالم که وبلاگم رضایت خاطر شما رو جلب کرده مشتاقم که بیشتر به وبلاگ بنده سر بزنید موفق باشید در ضمن وبلاگ پر محتوایی دارین. یا علی


/weblog/file/img/m.jpg
MAHVASH همه جا در تاریخ : 1394/4/19/nooretavala - - گفته است :
سلام خسنه نبا شید وب بسیار عالی دارید خدا اجرتان بدهد موفق یاشید

/weblog/file/img/m.jpg
مهیار در تاریخ : 1394/4/19/nooretavala - - گفته است :
عالی بود
پاسخ:وبلاگ خودتونه همیشه سر بزنید در خدمتم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: